Uvjeti i odredbe
Vrste plaćanja
Plaćanje prilikom preuzimanja:
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- Diners
- Transakcijski račun/virman/opća uplatnica
- Gotovina (pouzeće)
Plaćanje internet bankarstvom, općom uplatnicom ili virmanom:
Nakon online narudžbe dobiti ćete ponudu s podacima o plaćanju na Vaš e-mail.
Uplatu iznosa označenog na ponudi uplatite na transakcijski račun Termo-feel.
Transakcijski račun: HR5324070001100364480 OTP banka
Model plaćanja – 00, poziv na broj – broj označen na ponudi koji ste prethodno dobili na e-mail prilikom narudžbe.
Plaćanje na rate:
- Diners Card Club i Visa : 2-24 rate
- Maestro, MasterCard : 2-24 rate
Cijena se uvećava +10% kod plaćanja na rate
Jednokratno kartično i gotovinsko plaćanje:
- cijene navedene kod proizvoda i usluga vrijede samo za jednokratno gotovinsko i kartično plaćanje
Plaćanje po primitku pošiljke, odnosno nakon montaže
Prilikom kupnje artikla, Kupac isti treba dodati u košaricu, ako nije registriran, treba popuniti podatke za registraciju, provjeriti adresu za dostavu, odabrati plaćanje i završiti narudžbu.
Nakon što je narudžba zaprimljena, u roku od 2 dana kontaktirati ćemo Kupca da dogovorimo datum isporuke i montaže. Kupac može narudžbu izvršiti i putem telefonskog poziva na broj +38599 353 33 37 ili upitom na e-mail: termofeel.osijek@gmail.com .
Jamstvo, reklamacije i zaštita podatka
Jamstvo:
Svi proizvodi u internet trgovini TERMO-FEEL imaju najmanje dvogodišnje jamstvo, koje počinje od dana prodaje uređaja.
Jamčimo da navedeni proizvod, koji smo isporučili, nema nedostataka ili grešaka u konstrukciji te da je prikladan i prilagodljiv uporabi.
Jamstvo na klima uređaje vrijedi isključivo ako ugradnju i puštanje u rad proizvoda izvrši ovlaštena osoba/tvrtka.
TERMO-FEEL preuzima obvezu da popravi sve kvarove i nedostatke u jamstvenom roku, ukoliko iste nije moguće otkloniti, neispravan proizvod zamjenjujemo novim proizvodom.
Kvarovi nastali nepravilnom uporabom, nemarnim odnosom, mehaničkim oštećenjem, strujnim udarom, udarom groma, požarom i slično, izuzeti su od jamstva, a također prestaje važiti ukoliko se ustanovi da je proizvod ugrađivala/popravljala neovlaštena osoba/tvrtka.
Popravak se obvezujemo izvršiti u roku od 45 dana od dana primitka proizvoda na servis.
Ako proizvod ne popravimo u tom periodu, obvezujemo se zamjeniti ga novim proizvodom ili sličnim istih karakteristika i mogućnosti uz suglasnost kupca.
Jamstveni list, račun i upute za uporabu na hrvatskom jeziku su sastavni dio isporuke uz naručeni proizvod.
Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun za cijelo vrijeme jamstvenog perioda, jer putem tih dokumenata može ostvariti svoja prava.
Reklamacije:
Prodavatelj se obvezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan i naručen preko internet trgovine TERMO-FEEL.
Slika koja ilustrira proizvod na Internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda te kupac ne može reklamirati ovaj segment.
U slučaju tehničke neispravnosti, kupac je dužan reklamirati proizvod u roku od 8 (osam) radnih dana.
Svoju reklamaciju nam možete javiti pozivom na broj telefona +38599 353 33 37 ili na email termofeel.osijek@gmail.com .
Zaštita podataka:
Ovim se obvezujemo pružiti zaštitu osobnih podataka o fizičkim osobama te nadzor nad prikupljanjem, obradom i korištenjem osobnih podataka u Republici Hrvatskoj.
Svrha zaštite osobnih podataka je zaštita privatnog života i ostalih ljudskih prava i temeljnih sloboda u prikupljanju, obradi i korištenju osobnih podataka.
Svi podatci Kupca se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.